Wednesday, October 21, 2009

# resepi

Taraaaaaaaa!! rendang aku..

Salam..

Special entry for idah actually... ini lah hasil rendang daging aku dah.. nampak gelap kan?? tak macam rendang yang ko buat hari tu.. rasa die, emm... not bad.. menjilat jari gak.

Antara komen2 yang aku terima adalah..
Abang aku : Bau memang kaw.. rasa sedap, tapi lebih bahan rempah lah..
Adik perempuan aku: Sedap.. makan sampai habis..
Adik lelaki aku: balun je.. janji makan..
Hubby aku: die tak makan sebab dia tak dinner kat luar (pi tengok bola kat stadium)

Kiranya menjadi gak lah resepi yang ko kasi ni idah... pada kengkawan yang nak kan resepi rendang daging Idah ni, jom klik sini... korang kene cuba resepi ni.. memang sodap!!

Selamat mencuba ya!!

5 comments:

Zura Tahir said...

nmpak menarik...terliur plak aku tgk...

Unknown said...

heheheh.. nak rasa ke??? nah!! tgok gambor je ek..kui kui kui

zh-ena said...

pas nie blh la plak aku try

Marsha~ said...

bestnyeee.. sy tk pernah masak rendang seumur hidup.. tk reti.. :(

Unknown said...

ena- aku akan terjah hasil ko nanti.. try tau!

Marsha - next time awk buat lah entry rendang air tangan awk sendiri ek. hehehe..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates