Thursday, October 22, 2009

# geram

lepas geram ke??

Tengok lah si kecik ni.. dalam diam die lepas geram kat katil aku.. abis lah koyak rabak..
Mulanya aku ingat kan fatin tengah main dengan toys die..sebab senyap je kan.. aku pun buat dek je lah.. lama gak aku perhati kan die senyap je kat atas katil.. rupanye.. ni yang die buat..

Tengok ni, dalam diam die mengerjakan cover kepala katil kami.. cover plastik ni memang sengaja aku tak tanggal kan dari katil sebab rasanya tak mengganggu tidur kami pun.. tak sangka pulak si kecik ni pulak yang rajin sangat tolong koyak kan??? emm...fatin..fatin..
tengok tu.. agaknye die suke sangat dapat tarik plastik tu..sampai aku ambil gambar die pun, die tetap x perasan.
agaknye dah terlalu geram sangat.. terus die tarik palstik tu sampai tercabut..

tak cukup sebelah tangan, die guna lagi sebelah tangan die untuk tarik plastik tu.. dan akhirnye, terkoyak besar lah plastik dari kepala katil tu...aduh hai anak.. macam2 perangai lah awak ni.

ni muka lepas die perasan yang aksi die sedang lepaskan geram di rakan oleh umminya.. emm muka x bersalah ye! siap lah lepas tu kn..

8 comments:

ezan said...

hehehe..fatin tu nak explore sebenarnya.. clever girl ni.. :)

mak encik | SZ said...

hihihihi..fatin soh mummy tukar set baru tu... :p

zh-ena said...

katil kawen aku pun tak cabut lg plastik dia..cantik jea bungkus dlm plastik..

kusyuknya fatin tarik plastik tu hehehehehehee

Unknown said...

ezan - die dah over explore lah skang ni, mujur plastik je die koyakkan, kalu yg belah dalam tu die barai2kan, abislah katilku..

mama - alamak..bajet beso tu kak!

ena - wah, x tanggal lagi? lame tu na..

Marsha~ said...

hehehe.. dia heran nape mak dia sarung kepala katil tu dgn plastik. kuikuikui.. DVD tu dtg satu pakej dgn magic english yg sy beli.. grolier brand dia..

Drama Mama said...

haaaaa dah lepasgeram baru la boleh tido ngn puas hati hehehe

Unknown said...

Marsha- sayang nak bukak plastiknye.. emm nnti saya nk cuba cari lah DVD tu..

Drama Mama - hehehe..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik. sama je la ngan mirul.. agak la kan.. dia dengki tgk katil tu.. berbalut plastik..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates