Saturday, October 31, 2009

# decoration

Terjah IKEA

Salam..


-Cerita Hujung minggu lepas -


Sabtu lepas, habis je kerja jam satu tengah hari tu aku terus ke IKEA untuk cari hadiah kawin cek BARINE + cari wall shelf untuk di letak kan di dalam bilik ku.. selain tu aku nak cari wall mirror untuk di letakkan di ruang tamu rumah.. ni semua penangan lepas tengok katelog ikea edisi clearence stock lah ni... tapi aku hanya dapat wall shelf nye je.. Mirror yang aku nak beli tu dah 'out of stock'..geram je.. mentang2 tengah murah!

Ini lah die wall shelf tu.. aku beli 2 set.. kena pasang sendiri lah kan.. as usual..

screw pun jual asing2..so kene beli 1 set, yang mana dalam pack ni ada banyak saiz screw.. aku beli 2 set sekali gus, senang skit..mana tau next time nak beli barang lain plak, dah tak yah susah2 beli screw ni.. lagi pun IKEA ni cepat na naiknye harga barang2 yang di jual..

Papan dan kakinye..

Taraaaaaaaaa.. dah siap pun... cantik2!! hubby & abang yang pasang bende ni.. aku, tukang tengok dan tukang komplen je, heheheheh:D

7 comments:

zh-ena said...

aku pun ader beli 2 set
pasang kat dapur..senang nak letak brg

fuadnis said...

berape rege 1 wall shelf tu suzie..syokla kat sana ada ikea..kat sini takdo............

Unknown said...

zh-ena - aku pn de beli utk dapur gak, tp kayu jenis lain.

Anis- kayu tu RM15, kaki die RM2.30 1pcs, screw RM5.++ 1 pack(lupe lah regenye..

p/s: semalam terjah IKEA lg, igt nak rembat lah bende alah ni lg, tp regenye dah mahal skit ar... ruginye x beli lebih aritu....

Zura Tahir said...

cantik n smartlah...nti nk beli gak lah...bleh pasang kat umah br...heheh..

Unknown said...

zura- di persilakan ra.. mmg jimat space dan nampak kemas je

CuTeMiUt78 said...

eemm senang kan ada wall shell camni

Unknown said...

cutemiut78- memang senang dan bagus kak.. i recommended this!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates