Thursday, October 15, 2009

# wedding

Undangan Kahwin..

Salam..

To Cik Barina.. aku dah dapat kad jemputan mu itu.. tapi tarikhnya clash dengan hari sales day opis aku, dan kemungkinan besar aku kena kerja pada hari tersebut.. apa pun aku akan cuba luangkan masa dan insyaallah akan aku terjah majlismu itu heheheh..

Cantik kad ni, design sendiri agaknye makcik ni..Tema kad hitam putih ni sama dengan tema baju pengantin ye cik??

Majlis Cik Barine ni akan berlangsung pada 25 Oktober 2009.. wah, minggu depan je ni cik barine oii... apa pun aku doakan semoga majlis itu akan berjalan lancar seperti yang di harapkan.. dan aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU...




4 comments:

b4r1n4 said...

pergh..aku blum tayang ko dah tayang dulu nih, haha..

ala zie, sales day ko setahun sekali, aku kawen tahun ni je sekali, wakaka..kalau nak tgk aku pakai baju kaler pe, dtg le..hehe

zh-ena said...

cantik la kad undangan kawen tu

Unknown said...

Barine- heheh alamak! sory lah tuan kad... xpe kan aku tayang dulu?? x marahkan??

insyaallah akan aku hadiri undangan ko ni.

ena- emm tu lah, cantik kan na?? sib baik aku dh kawin, kalu x....hahahah

Unknown said...

aku pun dah terima..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates