Saturday, October 24, 2009

# contest # Giveaway

wah aku menang!!! yahooooooooo


Salam..

Alhamdulillah.. tak sia2 aku hantar penyertaan dalam contest yang di anjurkan oleh zh-ena.. dan syukurnye sebab aku antara pemenangnye... x sabo ni nak dapat kan hadiah tu heheheh...

Gambar atas tu lah yang aku hantar untuk masuk dlm contest tu.. walaupun aku tak gunakan gambar anak sendiri.. tapi berjaya gak! heheheh.. syoknye lah join contest ni..

ok, pada puan penganjur, alamat saya di : No 10 Jalan Tembaga Sd5/2A bdr sri damansara 52200 kuala lumpur.. aku gunakan alamat opis ye ena.. Nama dan no tel aku ko tau kn?? hehehhe..

TERIMA KASIH SEKALI PUAN PENGANJUR DAN JURI2 YANG BIJAKSANA... heheheh :D

p/s: len kali buat lagi ek..

5 comments:

fuadnis said...

tahniah..tahniah..menang jugak ko akhirnye..jgn jadik cam aku sudahla..menang contest sampai skrg tak nampak batang hidung hadiah..haruuuu.............

mak encik | SZ said...

tahniah tahniah tahniah! :)

Unknown said...

anis- heheh time acih cikgu.. ala..siannye ko, x terima hadiah lg ke?? posmen tu yg lambat kot..

mama- tenkiu kak!

Zura Tahir said...

tahniah70x..

Unknown said...

zura-thanks raaaaaaaaaaaaaaaa

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates