Wednesday, October 7, 2009

owh... fatin adlina!!

Aduhai anak ku... nak masuk bulan baru je, sure awak tunjukkan perangai baru ye...

Untuk kemasukan usia si kecik ni ke 5 bulan, ini lah perangai baru yang die sedang asyik dan khusyuk sangat buat bila tengah sorang2.. lelebih lagi bila dalam car seat die.. pantang leka, sure die masukkan jari telunjuk ke dalam mulut, pastu die gigit2.. dah penat gigit belah kiri, die tukar plak kanan.. x cukup sebelah, die masuk sekali 2 belah jari telunjuknye..

Tengok tu... sedap no ke jari telunjuk awak tu fatin????

Walaupun die tau ummi die ni tengah dok snap2 gambar die, tp die still juga gigit jari..

Tengok tangan sebelah tu... dh penuh ngan air liur die.. eeee dak tecik ni.. geramnye lah aku!
Bila aku dah marah suh kuar kan jari dr mulut, baru die kuarkan, pastu usha aku lelebih lak.. mcm aku dh buat dosa suh die kuarkan jari dr mulut tu hehheheh...
Tak sampai bape saat, die masukkan balik jarinye... eee... budak ni. Sok lusa jari mane lak yang awak akan gigit ye fatin???

6 comments:

fuadnis said...

chugie,
si fatin ni dah bleh ke diikat rambutnye??

Unknown said...

rambut??? hehehe.. rambut die baru se coet je nis.. pastu terpacak lak tu.. ni sume gara2 lepas cukur hari tu ler.. rambut dh x selembut masa mula2 lahir dulu..

zh-ena said...

tak lama lg fatin akan msk kan jari kaki dlm mulut plak..seyes aku tak tipu tau

umairah mcm tu la

Zura Tahir said...

nti dia gigit plak krg berdua...mase tue br ko rase gigi dia tajam ke x...hehehe..

Unknown said...

ena- yeke na?? aduh..masalah tu..
zura- aku pastikan die gigit ko dulu ra..

Unknown said...

ok la tuu...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates