Friday, October 23, 2009

# geram

Geram!

Salam..

Adoiyai!! lotih den..

Aku ni baru je lepas selesai siapkan dekorasi showroom untuk launching MYVI L.E esok.. aduh, penat tak terhingga.. sampai tak tahu nak kata ape.. nama je ada staff lelaki yang ramai (13 orang), tapi sorang pun tak reti nak berikan pertolongan.. jangan kan kata nak beri pertolongan.. Nak tanya kabar kami yang 2 3 kerat pompuan yang tengah lintang pukang, tonggang tonggeng terbalik buat kerja ni pun tidak.. sebabnya?? takut kudrat si staff lelaki ni di gunakan.. dalam kata lainnye, dorang ni memang pemalas dan tak ada langsung sifat nak membantu.. buat sale reti, tapi nak siap kan showroom sendiri untuk jemput pelanggan sendiri pun tak nak buat.. eeee....ggggrrrr..gerammmmmmmmmmmmm nye akuuuuuuuuuuuuuu!!

AKU NAK RESIGNNNNNNNNNNNNNNNNNN AR CAMNI!! TENSION WEHHHHHHHHHHHHH!!

Dah abis siap kan dekorasi, kene plak buat keje yang dah berlambak tunggu niiiiiiiiiiiiiiii eeeeeeeeeeeeeeeee sakitnye hati aku!

4 comments:

b4r1n4 said...

huhu, sabau-sabau..time tension mmg slalu rasa nak benti je, cam aku la. huhu.

ala ko sound je dorang - baik takyah jadi lelaki la weyh..alamak cam biadap je statement tuh..

Unknown said...

barine - tegah sabau ler ni cik oi...

Zura Tahir said...

ko ketuk kepala sorang2 zie..

Unknown said...

nak buat gak camtu.. tp tkt kang kepala aku yg di ketuk dulu heheh:D redha je ler..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates